• lt
    • lt
    • en
    • ru
  • Rezervacija
  • Dovana
  • Registruotis
  • Prisijungti
  • 0
  • 00:00:00
    Pirkinių krepšelis galioja
  • Atgal į pagrindinį
Rezervacija
Dovana
Kambariai
Pasiūlymai
Detali paieška
  • Atgal į pagrindinį

Pasitikrinkite arba pratęskite dovanų kuponą Pasitikrinkite arba pratęskite dovanų kuponą

Duomenų saugumą užtikrina UAB „Paysera LT“

Ar norėsite išsaugoti kortelės duomenis kitam kartui?

Sekančiu apsipirkimu Jums nebereikės įvesti kortelės duomenų. Duomenys saugomi tik finansinių operacijų operatoriaus sistemoje.

Prisijungti

Registruotis

Pamiršote slaptažodį

arba prisijunkite su

Facebook
Google
LinkedIn
vKontakte

arba registruokitės vienu paspaudimu

Facebook
Google
LinkedIn
vKontakte

Turėdami paskyrą jūs sutinkate su mūsų
pirkimo taisyklėmis ir privatumo politika

Pamiršote slaptažodį?

Įveskite el. paštą su kuriuo registravotės. Paspauskite patvirtinti ir slaptažodžio keitimo nuorodą gausite į savo el. pašto dėžutę.

Meniu
  • Atgal į pagrindinį
  • Registruotis
  • Prisijungti
KONTAKTAI

UAB Druskininkų konferencijų centras
Įmonės kodas 304144136
PVM kodas LT100009825816
Tel.: +370 313 20007
El. paštas: info.druskininkai@manahotels.lt
Adresas: Kurorto g. 3, Druskininkai
LT-66126, Lietuva

  • Slapukų nustatymai
  • Užsakymo taisyklės
  • Privatumo politika
  • Pratęsti dovanų kuponą
  • Atšaukti užsakymą
Susisiekite
Skambinkite:
+370 313 20007
Rašykite:
Turite klausimų? Rašykite!
Visa, Mastercard
  • Druskininkai
  • Birštonas
© 2025 ManaHotels - rezervavimo internetu ir dovanų kuponų sistema. Visos teisės saugomos
BookingRobot 2.0

Užsakymo taisyklės

Online rezervacijos užsakymo taisyklės:

I. Rezervavimo procesas Online

Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
* kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
* elektroniniu banko pervedimu (UAB Paysera LT);
4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema UAB Paysera LT. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema UAB Paysera LT šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai UAB Paysera LT priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką, negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
4c. Vartotojas, naudojantis asmeminę paskirą BookingRobot sistemoje, turi galimybę susieti savo kreditinę (-es) kortelę (-es) su paskyra. Šiuo atveju, kiekvieną kartą perkant viešbučio paslaugas, piniginės sumos, nuo kliento kreditinės sąskaitos bus nurašomos automatiškai, vieną kartą, paslaugos pirkimo metu. Atšaukti kortelės susiejimą klientas gali bet kuriuo metu, paskyros nustatymuose, punkte "Mokėjimo kortelės" paspaudęs mygtuką "Ištrinti". Kliento kreditinių kortelių duomenų saugumą garantuoja LB registruota įmonė UAB Paysera LT.
5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui/programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža/didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį/atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.

Ia. Rezervavimas pagal užklausimą
Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.

II. Apmokėjimas ir rezervavimo panaikinimas

1. Klientas sumoka nurodytą avansą vienu iš sistemoje naudojamų trijų būdų, o likusią dalį sumoka atvykęs į viešbutį.
2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
3. Panaikinus rezervavimą 24 val. iki atvykimo dienos 15 val., rezervacijos atšaukimas nemokamas. Viešbutis privalo per 21 dieną grąžinti visą sumokėtą avansą.
4. Panaikinus rezervavimą likus mažiau nei 24 val. iki atvykimo dienos 15 val. arba neatvykus į viešbutį, prarandama visa sumokėto avanso suma.
5. Jei Klientas atliko rezervaciją Viešbučio pasiūlyta akcijine kaina su akcijos paslaugų paketu, Klientui pakeitus užsakymo sąlygas, Viešbutis turi teisę perskaičiuoti visą užsakymo kainą pagal tuo metu galiojančias kainas.

III. Baigiamosios nuostatos

1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema UAB Paysera LT.
3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.

IV. Asmens duomenys

Asmens duomenų apsaugos valdymas vykdomas pagal galiojančias privatumo politikos sąlygas ir LR įstatymus.

V. Nuostatų patvirtinimas

Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.

Dovanų kupono užsakymo taisyklės:

1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik MANAHOTELS Druskininkai paslaugomis
3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 6 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita - faktūra neišrašoma
9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama.
11. Dovanų kuponu, galima atsiskaityti tik už tiesiogiai atliktas rezervacijas.

Viešbučio vidaus taisyklės

VIDAUS TVARKOS TAISYKLIŲ PAPILDYMAS ESANT COVID-19 PLITIMO GRĖSMEI

I. BENDROJI DALIS

1. UAB ,, Druskininkų konferencijų centras‘‘ (toliau ĮSTAIGA) vidaus tvarkos taisyklių papildymas (toliau Taisyklių papildymas) laikinai nustato ĮSTAIGOS Vidaus tvarkos pasikeitimas karantino laikotarpiu arba paskelbus ekstremalią situaciją dėl COVID-19 plitimo grėsmės.
2. Taisyklių priedo nuostatos privalomos visiems į įstaiga atvykstantiems svečiams, juos slaugantiems bei lydintiems asmenims.

II. SVEČIO ATVYKIMAS Į VIEŠBUTI

1. Įstaigą suteikia apgyvendinimo paslaugas iki 160 vietų (rytinis ir vakarinis korpusai).
2. Svečiai atlieka išankstinę registraciją telefonu +370 313 20007 arba internetinei svetainėje https://mananhotels.lt/druskininkai-kontaktai/. Kiekvienam svečiui skiriamas atskiras atvykimo laikas, ribojant svečių ir personalo srautus, siekiant išlaikyti saugų (daugiau nei 2 metro) atstumą.
3. Registratūroje tarp darbuotojo ir svečių išlaikomas saugus atstumas ir darbo vieta atskirta pertvara. 
4. Aptarnaujant svečius registratūroje, tarp laukiančiųjų eilėje svečių išlaikomas ne mažesnis nei 2 metro atstumas.
5. Atvykęs į įstaiga svečias privalo dėvėti apsauginę veido kaukę ir atlikti rankų dezinfekciją. Įstaiga nepriima asmenų, turinčių ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijos požymių (pvz. jeigu temperatūra yra ≥ 370 C, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.).
6. Registratūros darbuotojas atlieka:
6.1. temperatūros matavimą atvykusiam svečiui ir pateikia užpildyti epidemiologinę anketą (1 priedas), kurioje svečias turi pasižadėti, kad neturėjo kontakto su sergančiu ar galimai užsikrėtusiu COVID-19 infekcija asmeniu ir kad jis nėra COVID-19 ligos (korona viruso infekcijos) atvejo rizikoje. 
6.2. svečias užpildo (2 priedas) sutikimą dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, kuriame turi pasirašyti kad susipažino ir sutinka su mūsų sveikatinimo procedūroms bei procedūrų teikimo vidaus tvarka.
6.3. svečias užpildo Paciento klausimyną skirta paciento lėtinių ligų įvertinimui (3 priedas).
6.4. svečiui paduodamas apsilankymo pas sveikatingumo specialistą kortelė su iš anksto suderintu laiku (4 priedas)
6.5. svečio visos užpildytos anketos (viso 4vnt.) sudedamos į ambulatorine asmens sveikatos istoriją ( Forma N. 025/a) ant kurios turi būtinai užrašyta: viršutiniame dešiniajame kampe kambario Nr. ir užpildyta visa paspartinė dalis (vardas, pavardė, gimimo data), apatiniame dešiniajame kampe atvykimo ir išvykimo data.
6.6. Anketos ir ambulatorinės istorijos saugomos archyve 5 metus.
7. Įstaigos svečiai skatinami už paslaugas atsiskaityti ne grynais pinigais.
8. Informacija apie asmens higienos laikymosi būtinybę (rankų higiena, kosėjimo, čiaudėjimo etiketas ir kt.) yra pateikta registratūroje, paslaugų teikimo vietose.
9. Dažnai liečiami paviršiai (durų rankenos, laiptinių turėklai, elektros jungikliai, liftų patalpos, kėdžių atramos ir kt.) yra valomi ir dezinfekuojami ne rečiau kaip 2 kartus per dieną.
10. Jeigu svečiui pasireiškia COVID-19 ligai būdingi simptomai (staigiai prasidėjęs bent vienas iš šių simptomų: karščiavimas, kosulys, apsunkintas kvėpavimas, jis privalo likti savo kambaryje ir informuoti apie sveikatos būklę įstaigos personalą telefonu (№ 7100 arba № +370 313 20007 ). Svečias privalo izoliuotis savo kambaryje, kol bus nustatyta diagnoze. Siekiant išvengti kontaktų su kitais asmenimis, maistas bus tiekiamas svečiui į kambarį.
11. Svečių judėjimas įstaigos patalpose yra ribojamas. Iš savo kambario svečias gali išeiti į SPA centrą, procedūras ar kitu konkrečiu tikslu. Liftu rekomenduojama naudotis po vieną, du arba vienos šeimos nariams.
12. Visose Įstaigos patalpose, išskyrus savo kambarį, svečiams rekomenduojama būti su kvėpavimo takus dengiančiomis kaukėmis.
13. Svečiai įleidžiami į įstaigą ir išleidžiami per paradines pagrindinio korpuso duris 24:00 val. per parą.
14. Registratūros darbo laikas 24:00 val. per parą. Esant poreikiui suteikti pirmą pagalbą nakties metu svečias savarankiškai skambina 112 arba kreipiasi į įstaigos budintį personalą, kuris organizuos greitosios pagalbos iškvietimą.

III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

Pažeidus Taisyklių papildymo nuostatus, svečiui bus nutrauktos teikiamos paslaugos.

„MANAHOTELS DRUSKININKAI“ ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA KARANTINO METU 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

1. MANAHOTELS DRUSKININKAI (toliau – Įstaiga) ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo planas (tvarka) karantino metu parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 4 d. nutarimu Nr. 1226 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ (toliau – Tvarka). http://sam.lrv.lt/lt/news/koronavirusas/informacija-sveikatos-prieziuros-specialistams.
2. Įstaiga pagal suteiktą licenciją Nr.4316, adresu Druskininkų sav., Druskininkai, Kurorto g.3 teikia:
2.2. antrinės ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros įstaigų veikla: fizinė medicina ir reabilitacija (antrinė), suaugusių ambulatorinės reabilitacijos I (psichikos ir elgesio sutrikimai), psichoterapija, refleksoterapija;
2.3. bendrąsias asmens sveikatos priežiūros įstaigų veikla: kineziterapijos, ergoterapijos, masažo, bendrosios praktikos slaugos.
3. Su licencijos aktualia redakcija galima susipažinti Valstybinės akreditavimo sveikatai priežiūros veiklai tarnybos internetinėje svetainėje adresu:
 https://licencijavimas.vaspvt.gov.lt/License/PublicOfficeIndex
4. Tvarka yra skirta siekiant saugiai teikti ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas Įstaigos viešbutyje gyvenantiems pacientams.
5. Asmenims, negyvenantiems Įstaigos viešbutyje, asmens sveikatos priežiūros paslaugos karantino metu teikiamos tik iš anksto užsiregistravus telefonu.

II SKYRIUS

ĮSTAIGOS INFRASTRUKTŪRA 

6. Įstaigoje infrastruktūra pritaikyta teikti ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas.
7. Įstaigoje infrastruktūra pritaikyta teikti II saugumo lygio paslaugas, kaip tai nurodyta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. balandžio 7 d. sprendimo Nr. V-754 „Dėl asmeninės apsaugos priemonių naudojimo asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal saugumo lygius“ priede.
8. Įstaigoje ribojama veikla (naudojama ne daugiau kaip 60 proc. visos infrastruktūros), epidemiologinei situacijai šalyje gerėjant - paslaugų apimtys palaipsniui bus didinamos.
9. Įstaigoje nėra teikiamos paslaugos asmenims dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos). 
10. Įstaiga nėra įtraukta į Sveikatos priežiūros paslaugų dėl koronaviruso (COVID-19) organizavimo tvarkos apraše, nurodytą gydymo įstaigų sąrašą dėl paslaugų teikimo sergantiems COVID-19 liga (koronaviruso infekcija) ir neturi licencijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui asmenims sergantiems infekcinėmis ligomis (Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. V-281 „Dėl sveikatos priežiūros paslaugų dėl koronaviruso (COVID-19) organizavimo tvarkos aprašas“).

III SKYRIUS

MEDICININIŲ PASLAUGŲ GRUPĖS, PACIENTŲ APTARNAVIMO IR ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO PRINCIPAI

11. Įstaigoje teikiamos Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo, pavienės (atskiros) medicininės reabilitacijos paslaugos (kineziterapijos, masažo ir gydymo fizikiniais bei fiziniais veiksniais).
12. Teikiamų medicininių paslaugų grupės: gydytojų specialistų konsultacijos, kineziterapija, gydymas fizikiniais veiksniais. 
13. Ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiantis specialistas, įvertinęs paciento sveikatos būklę, priima sprendimą dėl paslaugų teikimo būdo, labiausiai atitinkančio paciento interesus. Specialistų konsultacijoms prioritetas bus teikiamas nuotoliniam paslaugų teikimo būdui.
14. Kineziterapijos:
14.1. Kineziterapeuto konsultacijos, kineziterapijos plano (programos) sudarymas (prioritetas bus teikiamas nuotoliniam paslaugų teikimo būdui);
14.2. individualūs užsiėmimai;
14.3. grupiniai užsiėmimai (tik vienos šeimos nariams);
14.4. masažai;
14.5. terapiniai užsiėmimai baseine, vertikaliose voniose su kineziterapeutu.
15. 14 punkte išvardintos paslaugos Įstaigoje pacientams teikiamos griežtai jiems paskirtu vizito laiku. Kontroliuojama, kad pacientai vienas nuo kito laikytųsi saugaus 2 m. atstumo ir dėvėtų apsaugos priemones. Kiekvienas kabinetas dezinfekuojamas po kiekvienos procedūros ir/ar grupinio užsiėmimo.
16. Gydymas fizikiniais ir fiziniais veiksniais:
16.1. Elektroterapija; 
16.2. Magnetoterapija;
16.3. Ultragarso terapija; 
16.4. Fototerapija; 
16.5. Aerozolių terapija;
16.6. Šilumos (peloidoterapija ir parafino terapija);
16.7. Hidroterapija ir (arba) balneoterapija. 
16.8. Kombinuotos fizikinių veiksnių terapijos ( infraraudonųjų spindulių sauna ir kt.).
17. Specialisto tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijos ir procedūros registruojamos telefonu. Visos 16 punkte išvardytos procedūros Įstaigos pacientams teikiamos griežtai jiems paskirtu vizito laiku. Kontroliuojama, kad laukdami patekimo į procedūras pacientai vienas nuo kito laikytųsi saugaus 2 m. atstumo. Kiekvienas kabinetas dezinfekuojamas po kiekvienos procedūros ar individualaus užsiėmimo.
18. Kiekvienam atvykusiam pacientui registratūroje bus pateikta informacija (konkretus konsultacijos laikas, esant nuotoliniai konsultacijai ir telefono numeris). Stebima, kad nesusidarytų fizinių pacientų laukimo eilių Įstaigoje.
19. Gydytojo specialisto konsultacijai, esant poreikiui, tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijos registruojamos telefonu. Stebima, kad nesusidarytų fizinių pacientų laukimo eilių Įstaigoje (prie kabineto durų galės laukti ne daugiau kaip 2 pacientai).
20. Pacientai į Įstaigą priimami planine tvarka, vykdant išankstinę registraciją telefonu ar elektroniniu būdu.
21. Pacientas informuojamas, kad turi atvykti tiksliai nustatytu laiku, dėvėdamas medicininę veido kaukę.
22. Kiekvienas kabinetas dezinfekuojamas po kiekvienos tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijos.
23. Paslaugos, esant galimybei, pacientams teikiamos to paties specialisto;
24. Paslaugos pacientams teikiamos griežtai jiems paskirtu procedūros laiku;
25. Paslaugos pacientams teikiamos tokiu periodiškumu, kad nesusidarytų fizinių pacientų laukimo eilių ir vienas nuo kito laikytųsi saugaus 2 metrų atstumo;
26. Kiekvienam specialistui individualiai yra apskaičiuotas maksimalus per dieną galimų priimti pacientų skaičius, įvertinant specialisto darbo laiką, kabinetų užimtumą, apskaičiuojant kabinetų dezinfekcijos laiką, patalpų vėdinimą po kiekvieno tiesioginio kontakto su pacientu;
27. Įstaigos informacinėje sistemoje sudarytas kiekvieno kabineto konsultacijų ir procedūrų atlikimo grafikas;
28. Po kiekvienos atliktos medicininės paslaugos atliekama patalpų vėdinimas ir aplinkos (patalpų, daiktų, darbo priemonių), paviršių dezinfekcija vadovaujantis Higienos (dezinfekcijos) planais ir Lietuvos higienos normoje HN47-1:2012 „Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai“, patvirtintoje Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. V-946 „Dėl Lietuvos higienos normos HN 47-1:2012 „Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai“ patvirtinimo“, nustatytais infekcijų kontrolės reikalavimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymuose ir kituose teisės aktuose nustatytais reikalavimais COVID ligos (koronaviruso infekcijos) plitimui valdyti ir atsižvelgiant į Infekcijų kontrolės rekomendacijas, skirtas sveikatos priežiūros įstaigoms, kurios skelbiamos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje adresu:
29. Aplinkos (patalpų, daiktų, darbo priemonių), paviršių dezinfekcija atliekama dezinfekcijai skirtomis medžiagomis.

IV SKYRIUS

PACIENTŲ SRAUTŲ VALDYMO TVARKA

30. Pacientus prie įėjimo į Įstaigą pasitinka atsakingas darbuotojas ir įleidžia tik pagal iš anksto registruotų pacientų sąrašą.
31. Pacientui, atvykusiam į Įstaigą ir nedėvinčiam apsauginės veido kaukės, ją paduoda atsakingas darbuotojas.
32. Įstaigos bendrose patalpose karantino metu privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes ir laikytis saugaus 2 metrų atstumo.
33. Prieš patenkant į Įstaigą karantino metu visiems pacientams matuojama kūno temperatūra bekontakčiais termometrais.
34. Laukdami patekimo į Įstaigą pacientai vienas nuo kito privalo laikytis saugaus 2 metrų atstumo. Kontrolę vykdo atsakingas darbuotojas.
35. Karščiuojantys pacientai (kai temperatūra 37,3°C ir daugiau į Įstaigos patalpas neįleidžiami, tai pat neįleidžiami turintys viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų.
36. Pacientams sudaromi individualūs konsultacijų ir procedūrų grafikai, kuriuose nurodytas tikslus kiekvienos konsultacijos ir procedūros laikas.
37. Paslaugos teikiamos griežtai jiems paskirtu procedūros laiku.
38. Paslaugos teikiamos tokiu periodiškumu, kad nesusidarytų fizinių pacientų laukimo eilių Įstaigos viduje ir prie kabineto durų lauktų ne daugiau kaip 2 pacientai.
39. Atsiradus neplanuotų medicininių paslaugų poreikiui, jų laikas su pacientu derinamas nuotoliniu būdu.
40. Maitinimas Įstaigoje organizuojamas pacientų kambariuose, užtikrinant be kontaktinį maisto ir gėrimų perdavimą.
41. Įstaigos bendrose erdvėse maksimaliai sumažinamos sėdimų vietų skaičius, užtikrinant socialinį 2 metrų atstumą.
42. Įstaigoje liftu vienu metu gali naudotis tik vienas pacientas, išskyrus tos pačios šeimos asmenis.
43. Pacientui sukarščiavus, prašoma užsidaryti kambaryje ir skambinti telefonu - 1808. Taip pat saugiai išvykti iš Įstaigos.
44. Personalas su pacientu, kuriam pasireiškia COVID-19 simptomai, bendrauja nuotoliniu 
būdu.
45. Paciento, kuriam pasireiškia COVID-19 simptomai, kambarys po išvykimo dezinfekuojamas vadovaujantis Lietuvos higienos normoje HN 47-1:2012 „Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai” nustatytais infekcijų kontrolės reikalavimais (patvirtinta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. V-946) ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijomis.
46. Įstaigos darbuotojai, turėję sąlytį su pacientu, kuriam pasireiškė COVID-19 simptomų, turi stebėti savo sveikatos būklę, naudoti atitinkamas asmens apsaugos priemonėmis, atsiradus simptomams (temperatūra 37°C ir daugiau, viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomai), privalo izoliuotis ir kreiptis į karštąją liniją tel. 1808 arba šeimos gydytoją.

V SKYRIUS

ĮSTAIGOS PERSONALO DARBO ORGANIZAVIMO TVARKA

47. Visiems Įstaigos darbuotojams prieš patenkant į darbą (karantino metu, esant rekomendacijoms ir po karantino) matuojama kūno temperatūra bekontakčiu termometru. 
48. Nustačius temperatūros padidėjimą (37,3 °C ir daugiau), ir/ar atsiradus viršutinių kvėpavimo takų infekcijai būdingų simptomų, darbuotojas į darbą nepriimamas, jam nurodoma kreiptis į šeimos gydytoją.
49. Įstaigoje pagal galimybes užtikrinama, kad darbuotojai dirbtų pamainomis ir neturėtų tiesioginio kontakto su kitos pamainos darbuotojais.
50. Atsisakoma visų nebūtinų tiesioginių konsultacijų ir kitų susibūrimų ir kt.
51. Konsultacijos pacientams maksimaliai organizuojamos nuotoliniu būdu.
52. Įstaiga užtikrina, kad asmens sveikatos priežiūros paslaugą teiktų minimalus, būtinas paslaugai suteikti, asmens sveikatos priežiūros specialistų skaičius.
53. Visiems įstaigos darbuotojams suteikiamos asmeninės apsaugos priemones atsižvelgiant į saugumo lygius, nurodytus Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro- valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. balandžio 7 d. sprendimo Nr. V-754 „Dėl asmeninės apsaugos priemonių naudojimo asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal saugumo lygius“ priede.
54. Visi Įstaigos darbuotojai privalo dėvėti medicinines veido kaukes, esant poreikiui, vienkartines pirštines, kitas apsaugos priemones, dažnai plauti ir dezinfekuoti rankas, laikytis saugaus 2 metrų atstumo.

VI SKYRIUS

PACIENTŲ APRŪPINIMO ASMENINĖMIS APSAUGOS PRIEMONĖMIS IR JŲ NAUDOJIMO TVARKA, UŽTIKRINANT INFEKCIJŲ KONTROLĖS REIKALAVIMUS

55. Pacientai, esant poreikiui, Įstaigoje aprūpinami vienkartinėmis priemonėmis: kaukėmis, vienkartinėmis pirštinėmis, chalatais, bahilais, vienkartinėmis servetėlėmis ir pan.
56. Procedūros atliekamos naudojant vienkartines priemones.
57. Įstaigoje sudaryta galimybė dezinfekuoti rankas.
58. Bendrose Įstaigos erdvėse (įeinant į Įstaigą, prie lifto, restorano, registratūrų, kabinetuose ir kitose bendrose erdvėse) yra dezinfekcinis skystis rankoms dezinfekuoti.

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 

59. Duomenys apie per dieną Įstaigoje priimtą maksimalų pacientų skaičių turi būti kaupiami ir prireikus pateikiami Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai ar Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui prie Sveikatos apsaugos ministerijos.
60. Su šia Tvarka visi Įstaigos darbuotojai supažindinami elektroninėmis priemonėmis. Taip pat su šia tvarka Įstaigos darbuotojai ir pacientai turi galimybę susipažinti Įstaigos registratūrose. 
61. Darbuotojai privalo pacientų priėmimą vykdyti griežtai laikantis šios Tvarkos.
62. Darbuotojai Įstaigos bendrose patalpose karantino metu privalo dėvėti apsaugines veido kaukes.
63. Darbuotojai, pažeidę šios Tvarkos reikalavimus, gali būti traukiami drausminėj atsakomybėj.
64. Ši tvarka gali būti keičiama ar panaikinama keičiantis Lietuvos Respublikos įstatymams ar kitiems teisės aktams.

Privatumo politika

PRIVATUMO POLITIKA

MANA HOTELS

            Malonu, kad susipažįstate su viešbučio „MANA HOTELS„ Privatumo politika. Mes gerbiame Jūsų privatumą, todėl labai rimtai žiūrime į Jūsų asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą.

            Šią Privatumo politiką parengėme vadovaudamiesi Europos Parlamento ir Tarybos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo bei kitų su šios srities reglamentavimu susijusių teisės aktų nuostatomis.

Bendri duomenų valdytojai

Palangos konferencijų centras, UAB

Juridinio asmens kodas: 302447394

Adresas: Algirdo g. 14, LT-35245 Panevėžys, Lietuva

Elektroninis adresas: info.palanga@manahotels.lt

 

Druskininkų konferencijų centras, UAB

Juridinio asmens kodas 304144136

Adresas: Algirdo g. 14, LT-35245 Panevėžys, Lietuva

Elektroninis adresas: info.druskininkai@manahotels.lt

 

            Toliau šie duomenų valdytojai yra vadinami MANA HOTELS arba mes.

            Šios  Privatumo politikos  nuostatos  skirtos asmenims, kurie naudojasi MANA HOTELS teikiamomis apgyvendinimo, SPA, restorano, konferencijų salių nuomos ir kitomis paslaugomis, įsigyja prekes, arba lankosi interneto svetainėje https://www.manahotels.lt taip pat kandidatams, dalyvaujantiems atrankose į MANA HOTELS skelbiamas laisvas darbo vietas.

            Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad ši Privatumo politika nėra taikoma, kai naudojatės kitų bendrovių interneto svetainėmis ir paslaugomis, taip pat kitomis rezervacijų sistemomis, pavyzdžiui www.booking.com.

            Jūsų duomenis mes tvarkome, jei:

  • Naudojatės mūsų paslaugomis ir prekėmis ar užsakote MANA HOTELS paslaugas ir prekes kitiems asmenims;
  • Lankotės Interneto svetainėje https://www.manahotels.lt;
  • Kokiu nors būdu bendraujate su MANA HOTELS ar tiesiog stebite MANA HOTELS veiklą socialiniuose tinkluose;
  • Teikiate savo nuomonę apie MANA HOTELS ar pateikiate MANA HOTELS vertinimus socialinės žiniasklaidos platformose;
  • Pateikėte sutikimą gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus ar duomenų rinkimo metu ir neprieštaraujate dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslais;
  • Dalyvaujate atrankose į laisvas darbo vietas;
  • Esate MANA HOTELS pirkėjai, verslo partneriai, darbuotojai, tiekėjai.

Asmens duomenų tvarkymo tikslai

Jūsų Asmens duomenis tvarkome šiais tikslais:

  • paslaugų/prekių užsakymo ir teikimo,
  • tiesioginės rinkodaros,
  • klientų aptarnavimo, kambarių rezervavimo,
  • interneto svetainės lankomumo statistikos ir stebėsenos, interneto svetainės tobulinimo,
  • MANA HOTELS vardo žinomumo didinimo,
  • viešbučių MANA HOTELS reitingo ir svečių nuomonės analizės,
  • klientų skundų nagrinėjimo, paslaugų tobulinimo,
  • turto ir asmenų apsaugos tikslu,
  • vidaus administravimo,
  • skolų išieškojimo ir administravimo,
  • teisinių reikalavimų pateikimo, įvykdymo ir gynimo,
  • santykių su klientais ir partneriais palaikymo,
  • buhalterinės apskaitos, sutarčių administravimo ir vykdymo,
  • užklausų administravimo,
  • darbuotojų paieškos.

            Norime, kad žinotumėte, jog neprivalote mums pateikti jokių Asmens duomenų, tačiau gali būti, kad, neturėdami Jūsų Asmens duomenų, tam tikrų veiksmų, pavyzdžiui, suteikti paslaugų, parduoti prekių ar išrašyti sąskaitų, neturėdami Jūsų Asmens duomenų, tiesiog negalėsime

Kokie duomenys gali būti renkami

            Siekiant užtikrinti sklandų paslaugų teikimą, mes galime rinkti šiuos asmens duomenis apie Jus:

  • Asmens identifikavimo duomenys: vardas, pavardė, gimimo data, paso ar asmens tapatybės kortelės numeris, parašas.
  • Kontaktiniai duomenys: el. pašto adresas, telefono numeris, adresas, valstybė.
  • Mokėjimo informacija: kredito kortelės numeris, sąskaitos numeris.
  • Rezervacijos informacija: atvykimo ir išvykimo data, kambario numeris, specialūs pageidavimai (maisto ir pan.), nuolaidos kodas, rezervacijos numeris, jūsų įpročiai, susiję su MAN HOTELS teikiamomis paslaugomis, informacija gauta jums naudojantis viešbučio patalpų užrakto kortelėmis.
  • Papildomų paslaugų informacija: restorano rezervacijos, spa paskyrimai, miego stebėjimo, sveikatos stebėsenos ir medicininių procedūrų atlikimo, duomenys apie Jūsų sveikatos būklę.
  • Komunikacijos informacija: jūsų apžvalgos ir nuomonės, kurias teikiate socialiniuose tinkluose, elektroniniai laiškai, žinutės ir jų įrašai, vaizdo įrašai, jūsų profilis ir kita informacija socialiniuose tinkluose.
  • Kita informacija, kurią savanoriškai pateikiate: nuomonių apklausos, užklausos dėl paslaugų ir kt.
  • Rinkodara ir pasirinkimai: naujienų prenumerata, siūlomos akcijos.
  • Slapukai ir analitika: IP adresas, naršymo įpročiai, lankymosi mūsų internetiniame puslapyje istorija ir data.

Kaip mes renkame duomenis

Tiesiogiai iš Jūsų, kai:

  • Svetainėje užpildote užklausos ar rezervacijos formas;
  • atsiunčiate savo gyvenimo aprašymą (CV), kitą informaciją, susijusią su įdarbinimu;
  • pateikiate mums užsakymą MANA HOTELS teikiamoms paslaugoms įsigyti;
  • kitu būdu kreipiatės į MANA HOTELS;
  • bendraujate su MANA HOTELS per socialinius tinklus ar tiesiog stebite MANA HOTELS veiklą socialiniuose tinkluose;
  • naudojatės MANA HOTELS viešbučio kambarių užrakto kortelėmis.
  • MANA HOTELS Jums teikia paslaugas.

Netiesiogiai:

  • per internetinį rezervavimo kanalą, kurį naudojate rezervacijai atlikti, tokius kaip booking.comir kitus;
  • iš Jūsų kelionių agento ar kito asmens, kuris užsako Jums MANA HOTELS teikiamas paslaugas;
  • iš socialinės žiniasklaidos platformų ar internetinių apžvalgų;
  • MANA HOTELS grupės įmonių;
  • iš MANA HOTELS duomenų tvarkytojų arba kitų išorinių šaltinių.
  • Asmens duomenys gali būti renkami, kai naudojatės paslaugomis ar dėl jų teiraujatės, pavyzdžiui, skambinate telefonu, siunčiate trumpąją žinutę, elektroninį laišką, užsisakote paslaugas, prekes, apsilankote mūsų internetinėje svetainėje.

Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas

  • Sutartinis būtinumas: asmens duomenys tvarkomi prieš sudarant ar vykdant sutartį su Jumis (pvz. užsakant ir tvarkant Jūsų viešnagę pas mus).
  • Jūsų sutikimu: kai duodate aiškų sutikimą tvarkyti duomenis aiškiems tikslams (komunikacijai, rinkodarai ir pan.).
  • Teisiniai įsipareigojimai: tvarkyti Asmens duomenis mus įpareigoja atitinkami teisės aktai (pvz. finansinių dokumentų privalomas saugojimas),
  • Teisėti interesai: duomenų tvarkymas reikalingas mūsų teisėtiems interesams (pvz. paslaugų gerinimo).

            Įsipareigojame asmens duomenis tvarkyti  sąžiningai ir teisėtai, kad jie būtų tvarkomi tik tokiais tikslais, kuriais buvo renkami, kad jie būtų tvarkomi laikantis teisės aktuose nustatytų aiškių ir skaidrių Asmens duomenų tvarkymo principų ir reikalavimų.

            Jeigu Jūsų asmens duomenis atskleisime kitoms duomenų gavėjų grupėms nei nurodyta šioje Privatumo politikoje, apie tai Jus informuosime ne vėliau kaip atskleidžiant duomenis pirmą kartą, išskyrus, jei tokią informaciją jau būsime pateikę Jums anksčiau kituose Jums teikiamuose ar su Jumis sudaromuose dokumentuose.

Dalijimas asmens duomenis ir jų perdavimas trečiosioms šalims

            Gerbiame Jūsų privatumą, todėl perspėjame, kad galime pasidalinti  jūsų asmens duomenimis be Jūsų sutikimo su:

  • Paslaugų teikėjais: trečiosiomis šalimis, teikiančiomis aptarnavimo paslaugas, tokias kaip mokėjimų administravimo, audito ir konsultavimo, IT palaikymo ir rinkodaros, taip pat internetiniais  rezervavimo kanalais, kuriuos naudojate rezervacijai atlikti, tokiais  kaip booking.com ir kitiems, Jūsų kelionių agentui ar kitam asmeniu, kuris užsako Jums mūsų paslaugas, taip pat teisines paslaugas mums teikiančiais asmenimis
  • Teisėsaugos įstaigomis ir valstybės institucijomis: teisėsaugos įstaigomis, valstybės institucijomis bei kitais asmenimis, kurie turi teisę šiuos duomenis iš mūsų gauti  Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  • MANA HOTELS grupės įmonėmis ir partneriais: tik vadovaujantis šia Privatumo politika ir tik palengvinant jūsų paslaugų užsakymą.

            Jeigu Jūsų asmens duomenis atskleisime kitoms duomenų gavėjų grupėms nei nurodyta šioje Privatumo politikoje, apie tai Jus informuosime ne vėliau kaip atskleidžiant duomenis pirmą kartą, išskyrus, jei tokią informaciją jau būsime pateikę Jums anksčiau kituose Jums teikiamuose ar su Jumis sudaromuose dokumentuose.

Asmens duomenų saugojimo terminai

  • Asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau, negu reikia duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba ne ilgiau nei to reikalauja duomenų subjektai ir/ar numato teisės aktai.
  • Įprastai duomenis tvarkysime sutarties, paslaugų teikimo metu ir 10 metų nuo sutarties, paslaugų teikimo pasibaigimo arba santykių pabaigos, vykdydami  su dokumentų archyvavimu susijusius, teisės aktuose nustatytus reikalavimus bei siekiant pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius MANA HOTELS reikalavimus.
  • Tiesioginės rinkodaros tikslais duomenų subjekto sutikimo pagrindu MANA HOTELS tvarko asmens duomenis nuo duomenų subjekto sutikimo gavimo ne ilgiau nei 5 metus arba iki tol, kol duomenų subjektas atšaukia duotą sutikimą dėl duomenų tvarkymo.
  • Tiesioginės rinkodaros tikslais, teikdami Jums pranešimus apie panašias MANA HOTELS prekes ar paslaugas teisėto intereso pagrindu, MAN HOTELS tvarko asmens duomenis sutarties su Jumis galiojimo metu ir 3 metus po sutarties pabaigos ar prekės/paslaugos įsigijimo (vienkartinio prekės/ paslaugos pirkimo atveju) arba iki tol, kol paprieštaraujate dėl tokių MANA HOTELS pranešimų gavimo.
  • Kandidatų pateikti duomenys pasibaigus konkrečiai atrankai, kai su kandidatu darbo sutartis nesudaroma ar, jei kandidatas savo duomenis pateikė nekandidatuodamas į konkrečią poziciją MANA HOTELS, gavus kandidato sutikimą, saugomi 1 (vienerius) metus arba iki tol, kol kandidatas atšaukia duotą sutikimą dėl duomenų tvarkymo.
  • Telefoninių pokalbių įrašus, daromus aptarnavimo gerinimo tikslu, MANA HOTELS saugo ne ilgiau kaip 14 dienų.
  • Svečių elgsenos stebėsenos metu surinktus duomenis paslaugų tobulinimo ir pritaikymo prie svečių poreikių tikslais MANA HOTELS tvarko ne ilgiau kaip 3 metus nuo paskutinio kontakto su klientu.
  • Mokėjimo kortelių duomenis saugome 4 dienas po išvykimo.
  • Jūsų asmens duomenis, gautus per socialinės žiniasklaidos platformas arba internetines apžvalgas siekiant išnagrinėti Jūsų skundus ar reaguoti į teigiamus atsiliepimus apie mus, stebėti savo reputaciją internete, tam, kad šių priemonių pagalba galėtume įvertinti ir tobulinti savo paslaugų kokybę, MANA HOTELS tvarko ne ilgiau kaip 1 metus nuo tokių duomenų surinkimo.
  • Vaizdo stebėjimo medžiaga su asmens duomenimis, asmens duomenys, gauti naudojantis užrakto kortele, saugomi ir tvarkomi ne ilgiau kaip 1 mėnesį nuo duomenų užfiksavimo/ gavimo dienos.
  • Duomenys apie sveikatos būklę yra saugojami teisės aktuose nustatytą laikotarpį. Duomenys apie Jūsų miegą, kurie nėra įtraukiami į ligos kortelę, ištrinami nedelsiant po paslaugų suteikimo.
  • Jei atšaukiate sutikimą dėl duomenų tvarkymo ar pasibaigia duomenų tvarkymo terminas (kai duomenys tvarkomi Jūsų sutikimo pagrindu), tokiu atveju saugomi tik Jūsų sutikimo davimo faktą patvirtinantys duomenys, tačiau ne ilgiau kaip 10 (dešimt) metų nuo sutikimo termino pabaigos ar sutikimo atšaukimo siekiant pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius MANA HOTELS reikalavimus.
  • Jūsų asmens duomenys gauti vykdant Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymus COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) profilaktikos ir kontrolės priemonių įgyvendinimo tikslais saugomi ir tvarkomi ne ilgiau nei 21 dieną nuo tokių duomenų užfiksavimo/gavimo dienos.

 

Sveikatos duomenų tvarkymas

            Tam, kad tinkamai suteiktume Jums Jūsų užsakytas sveikatingumo paslaugas, tvarkome jūsų specialiosios kategorijos asmens duomenis  - duomenis apie Jūsų sveikatos būklę. Šiuos duomenis tvarkome tik gavę aiškų sutikimą. Šiame skyriuje nurodytu tikslu gautą informaciją apie Jūsų sveikatą mes saugome konfidencialiai ir su kitais asmenimis nesidaliname.

Duomenų tvarkymas, susijęs su įmokų surinkimu

Siekdami užsitikrinti, jog Jūs atsiskaitysite už mūsų teikiamas paslaugas mes:

  • naudojamės įmokų surinkimo paslaugas teikiančių subjektų paslaugomis. Šiam tikslui mes Jūsų identifikacinius duomenis, užsakymo duomenis ir el. pašto duomenis pateikiame įmokų surinkimo paslaugas teikiantiems subjektams, kurie sąskaitą su nuoroda apmokėjimui išsiunčia Jūsų el. pašto adresu;
  • renkame Jūsų kredito/ debeto kortelės duomenis. Gavę Jūsų kredito/ debeto kortelės duomenis mes patikriname Jūsų kredito limitą.

            Duomenis, susijusius su įmokų surinkimu, mes tvarkome tik paslaugų apmokėjimo garantijos tikslais (mūsų teisėtas interesas).

            Jums atšaukus, pakeitus užsakymą ar esant kitoms mokėjimų grąžinimo sąlygoms, grąžiname Jums pinigus tiesiogiai per komercinį banką.

Vaizdo įrašų tvarkymas turto ir asmenų apsaugos bei vagysčių prevencijos tikslais

  • Mes vykdome vaizdo stebėjimą mūsų viešbučiuose, siekdami apsaugoti savo, Jūsų ir kitų asmenų turtą, taip pat asmenų sveikatą ir gyvybę, teisėto MANA HOTELS ir trečiųjų asmenų intereso pagrindu.
  • Vykdydami vaizdo stebėjimą renkame šią informaciją: vaizdo įrašai, vaizdo įrašų užfiksavimo data ir laikas, vieta.
  • Vaizdo stebėjimą mes organizuojame taip, kad į stebėjimo lauką nepakliūtų didesnė nei būtinai reikalinga mūsų viešbučių teritorija (patalpa, patalpos dalis). Stebima mūsų viešbučių patalpų vidus ir įėjimai į viešbutį.
  • Vaizdo stebėjimas patalpose ir/arba teritorijose, skirtose asmenų privačiam naudojimui, t.y. tualetuose, dušuose, persirengimo kabinose ir pan., taip pat mūsų viešbučių kambariuose nevykdomas.
  • Vaizdo įrašai gali būti naudojami tik įtariamoms nusikalstamoms veikoms, administraciniams teisės pažeidimams atskleisti arba MANA HOTELS darbuotojų, paslaugų teikėjų, trečiųjų asmenų, turtui ar MANA HOTELS turtui, asmenų sveikatai ar gyvybei padarytai žalai įrodyti, atskleisti ir gali būti perduoti tik įstatymų nustatyta tvarka turintiems teisę gauti šiuos duomenis asmenims.
  • Vaizdo įrašus viešbutis teikia tik policijai.

            Užrakto kortele gautų duomenų tvarkymas turto ir asmenų apsaugos, vagysčių prevencijos tikslu

  • Siekiant užtikrinti, kad Jūsų lankymasis MANA HOTELS viešbutyje būtų saugus, turto ir asmenų apsaugos, vagysčių prevencijos tikslu MANA HOTELS vykdo praėjimo kontrolę. Praėjimo kontrolė vykdoma Jums naudojantis MANA HOTELS išduota kambario užrakto kortele ir kodu.
  • Kambario užrakto kortelė ir kodas fiksuoja Jūsų išėjimą/ patekimą į MANA HOTELS viešbučio kambarį. Jūsų viešnagės metu, mes priskiriame Jums užrakto kortelės ir kodo numerį, nustatome jos galiojimo laikotarpį.
  • Duomenys, gauti Jums naudojantis kambario užrakto kortele bei kodu, gali būti naudojami tik įtariamoms nusikalstamoms veikoms, administraciniams teisės pažeidimams atskleisti arba MANA HOTELS darbuotojų, paslaugų teikėjų, trečiųjų asmenų, turtui ar MANA HOTELS turtui, asmenų sveikatai ar gyvybei padarytai žalai įrodyti, atskleisti ir gali būti perduoti tik įstatymų nustatyta tvarka turintiems teisę gauti šiuos duomenis asmenims.

Duomenų tvarkymas tiesioginės rinkodaros tikslu

  • Pateikdami mums savo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą ar telefono numerį, galite sutikti arba nesutikti, kad šie Jūsų duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslu.
  • Tvarkydami Jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais, mes taip pat galime gauti informaciją apie tai, ar mūsų siųstas naujienlaiškis buvo perskaitytas: kada ir kiek kartų buvo atvertas jis ar jame esanti nuoroda.
  • Gavę Jūsų sutikimą, mes siųsime Jums informaciją MANA HOTELS ir kitų susijusių įmonių siūlomas paslaugas ir prekes.
  • Jei Jūs iš mūsų jau įsigijote prekę ar rezervavote/įsigijote paslaugas, taip pat jeigu esate su mumis sudarę sutartį ir duomenų rinkimo metu neprieštaravote dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu, Jūsų duomenis šiuo tikslu tvarkysime teisėto intereso pagrindu siųsdami pranešimus dėl panašių prekių ar paslaugų. Tokiu atveju Jūs bet kada galite atsisakyti Jums teikiamų tiesioginės rinkodaros pranešimų pranešdami mums el. paštu druskininkai@manahotels.lt arba paspaudę prenumeratos atsisakymo nuorodą iš MANA HOTELS gauto naujienlaiškio apačioje.
  • Mums duotą sutikimą naudoti duomenis tiesioginės rinkodaros tikslu Jūs bet kuriuo metu galite atšaukti, pranešdami el. paštu druskininkai@manahotels.lt arba paspaudę prenumeratos atsisakymo nuorodą iš MANA HOTELS gauto naujienlaiškio apačioje.

            MANA HOTELS viešbučio reitingo ir svečių vertinimo analizė bei skundų nagrinėjimas paslaugų tobulinimo tikslais

  • MANA HOTELS gali tvarkyti Jūsų asmens duomenis, gautus per socialinės žiniasklaidos platformas (tokias, kaip „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“, „Tik Tok“ ir kitas) arba internetines apžvalgas (pvz., „TripAdvisor“) siekiant išnagrinėti Jūsų skundus ar reaguoti į teigiamus atsiliepimus apie mus, stebėti savo reputaciją internete, tam, kad šių priemonių pagalba galėtume įvertinti ir tobulinti savo paslaugų kokybę. Šiame skyriuje nurodytais tikslais, Jūsų asmens duomenis tvarkome teisėto MANA HOTELS intereso pagrindu.
  • Šiame skyriuje nurodytu tikslu mes galime tvarkyti Jūsų asmens duomenis, kuriais Jūs pasidalinate su mumis arba paskelbiate socialinėje žiniasklaidoje, arba kitose internetinėse apžvalgose apie mus.

Jūsų elgsenos stebėjimas ir analizė paslaugų tobulinimo tikslais

            Jums apsistojus MANA HOTELS, mes tvarkome Jūsų vardą, pavardę, kiek kartų Jūs buvote apsistoję MANA HOTELS, kada, kokią kainą mokėjote už paslaugas, ką užsisakėte į viešbučio kambarį bei kokias papildomas paslaugas užsisakėte. Šiuos duomenis tvarkome siekdami įvertinti ir tobulinti savo paslaugų kokybę bei pasiūlyti Jums pritaikytas paslaugas kitą kartą, kai apsistosite MANA HOTELS. Šiame skyriuje nurodytais tikslais, Jūsų asmens duomenis tvarkome teisėto MANA HOTELS intereso pagrindu.

Asmens duomenų tvarkymas įsigyjant dovanų kuponą

            Mes tvarkome Jūsų vardą, pavardę, informaciją apie kupone nurodytą paslaugą/ prekę, Jūsų elektroninio pašto adresą, dovanų kupono galiojimo datą, atsiskaitymo duomenis, kai perkate dovanų kuponą. Jei dovanų kuponą perkate kitam asmeniui, mes taip pat tvarkome kupono gavėjo vardą.

Asmens duomenų tvarkymas įsidarbinimo MANA HOTELS tikslu

  • Potencialūs MANA HOTELS darbuotojai (kandidatai, asmenys ieškantys darbo) MANA HOTELS pateikia šiuos asmens duomenis: gyvenimo aprašymą, vardą, pavardę, telefono numerį, el. paštą. Apie Jūsų, kaip potencialaus darbuotojo, asmens duomenų tvarkymą, duomenų saugojimo terminus Jus informuosime pirmo kontakto metu žodžiu ar elektroniniu paštu. Su Jūsų, kaip potencialaus darbuotojo, asmens duomenų tvarkymu galite susipažinti šioje Privatumo politikos dalyje.
  • Susisiekiant su MANA HOTELS per socialinės žiniasklaidos priemones, pvz., LinkedIn, socialinio tinklo valdytojas Jūsų domėjimąsi MANA HOTELS skelbiamomis pozicijomis gali tvarkyti socialinio tinklo valdytojo politikoje nustatytais tikslais.
  • Jūsų asmens duomenys, pateikti kandidatuojant į konkrečią MANA HOTELS skelbiamą poziciją, tvarkomi darbo sutarties su Jumis kaip potencialiu darbuotoju sudarymo tikslu.
  • Jei kandidatuojate į konkrečią poziciją, tačiau darbo pasiūlymas Jums nepateikiamas, pasibaigus atrankai į konkrečią MANA HOTELS skelbiamą poziciją, Jūsų asmens duomenys sunaikinami, išskyrus atvejį, jei pateiksite sutikimą Jūsų asmens duomenis saugoti būsimų MANA HOTELS darbuotojų atrankų tikslu. Atšaukti duotą sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo šiame Privatumo politikos skyriuje nurodytu tikslu, galite bet kuriuo metu aiškiai ir nedviprasmiškai išreikšdamas savo valią raštu MANA HOTELS darbuotojui, susisiekdami su MANA HOTELS telefonu ar elektroniniu paštu.

Asmens duomenų tvarkymas tikslais, susijusiais su COVID-19 galiojančiais ribojimais

            Jei lankotės MANA HOTELS restoranuose, mes tvarkome jūsų asmens duomenis, įskaitant vardą, pavardę ir telefono numerį. Minėti duomenys tvarkomi Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymu COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) profilaktikos ir kontrolės priemonių įgyvendinimo tikslais. Jei nesutinkate, kad jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi, nebūsite įleidžiami į MANA HOTELS restoranus.

Duomenų tvarkytojai

  • Jūsų Asmens duomenis gali tvarkyti duomenų tvarkytojai, teikiantys MANA HOTELS buhalterinės apskaitos, teisines, Svetainės prieglobos, duomenų centro ir/arba serverių nuomos, IT priežiūros, išorinio audito, kitas paslaugas, taip pat viešbučių valdymo sistemų valdytojams ir viešbučių rezervavimo sistemos valdytojams.
  • Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal MANA HOTELS nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. MANA HOTELS, pasitelkdami duomenų tvarkytojus, siekia užtikrinti, kad duomenų tvarkytojai būtų įgyvendinę tinkamas organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemones bei išsaugotų asmens duomenų paslaptį.

Bendri duomenų valdytojai

  • Jūsų asmens duomenis gali tvarkyti ne tik šioje Privatumo politikoje nurodyti duomenų valdytojai, tačiau ir kiti duomenų valdytojai (t.y. bendri duomenų valdytojai, kaip ši sąvoka suprantama Reglamento 26 straipsnyje), pavyzdžiui, kitos MANA HOTELS grupės įmonės.
  • Su bendrais duomenų valdytojais esame sudarę susitarimus, su kurių esminėmis nuostatomis turite teisę susipažinti, kreipdamiesi į MANA HOTELS. Jums paprašius mes pateiksime Jums bendrų duomenų valdytojų kontaktinę informaciją.
  • Kai Jūsų duomenis tvarkome kartu su kitais duomenų valdytojais, Jūs galite naudotis savo teisėmis, nustatytomis Reglamente kiekvieno iš bendrų duomenų valdytojų atžvilgiu.

Jūsų teisės, susijusios su asmens duomenimis

  • Teisė žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą

            Kai gauname informaciją tiesiogiai iš Jūsų apie asmens duomenų tvarkymą, mes Jus informuojame asmens duomenų gavimo metu:

  1. Žodžiu (jei su Jumis bendraujame tik žodžiu, pvz., telefonu);
  2. Raštu (elektroniniu paštu Jums siunčiama informacija yra laikytina, kaip teikiama raštu).

            Jei Jūsų duomenis gausime ne tiesiogiai iš Jūsų, apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą informuosime Jus žodžiu ar raštu (kaip nurodyta aukščiau) ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo duomenų gavimo, o jei Jūsų asmens duomenis naudosime ryšiams su Jumis palaikyti – ne vėliau kaip pirmą kartą susisiekiant su Jumis.

  • Teisė susipažinti su savo tvarkomais asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi

            Jūs turite teisę gauti informaciją apie asmens duomenų saugojimo laikotarpį, informaciją iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami.

            Gavę Jūsų prašymą, nedelsdami, tačiau bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, mes patikrinsime, ar/kokie Jūsų asmens duomenys yra tvarkomi MANA HOTELS.  Nustatę, kad Jūsų asmens duomenis mes tvarkome, pateiksime Jums informaciją apie tvarkomus asmens duomenis ir tvarkomų asmens duomenų kopiją elektroniniu formatu ar popierinėje laikmenoje.

            Laikotarpį atsakymui pateikti, prireikus mes galime pratęsti, atsižvelgdami į Jūsų prašymų sudėtingumą ir skaičių. Apie tai mes informuosime Jus atskirai. Mums nusprendus pratęsti laikotarpį atsakymui pateikti, dėl tokio pratęsimo Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją.

            Paprastai informaciją Jums teiksime nemokamai. Tačiau jei Jūsų prašymai yra akivaizdžiai nepagrįsti arba neproporcingi, visų pirma dėl jų pasikartojančio turinio, arba, jei Jūs pageidausite tvarkomų asmens duomenų kopiją gauti kita forma nei MANA HOTELS parengta elektroninė ar popierinė forma, MANA HOTELS gali imti mokestį, kurį sudarys MANA HOTELS patirtos informacijos teikimo arba pranešimų ar veiksmų, kurių prašoma, administracinės išlaidos.

            Be to, jei Jūsų prašymai yra akivaizdžiai nepagrįsti arba neproporcingi mes turime teisę atsisakyti vykdyti Jūsų prašymą.

            Jūsų prašymu informacija gali būti pateikiama žodžiu, leidžiant susipažinti su dokumentu, pateikiant pažymą, dokumento išrašą ar popierinę dokumento kopiją, elektroninę laikmeną, prieigą prie informacijos rinkmenos. Jei savo prašyme nenurodysite informacijos pateikimo formos, informaciją Jums pateiksime tokia pat forma, kokia gautas prašymas.

  • Teisė prašyti ištaisyti asmens duomenis bei sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, tuo atveju, kai susipažinę su asmens duomenimis, Jūs nustatysite, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs.

            Tokiu atveju MANA HOTELS nedelsdama praneš Jums apie Jūsų prašymu atliktą ar neatliktą asmens duomenų ištaisymą, sunaikinimą ar asmens duomenų tvarkymo veiksmų sustabdymą. Mes taip pat informuosime duomenų gavėjus apie Jūsų prašymu ištaisytus ar sunaikintus asmens duomenis, sustabdytus asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus atvejus, kai pateikti tokią informaciją būtų neįmanoma arba pernelyg sunku. Tokiu atveju Jūsų prašymu, mes pateiksime Jums informaciją apie tokius duomenų gavėjus.

  • Teisė reikalauti sunaikinti asmens duomenis arba apriboti duomenų tvarkymo veiksmus, tuo atveju, kai susipažinęs su savo asmens duomenimis, duomenų subjektas nustato, kad asmens duomenys yra tvarkomi neteisėtai arba nesąžiningai

            MANA HOTELS nedelsdama praneš Jums apie Jūsų prašymu atliktą ar neatliktą duomenų tvarkymo apribojimą.

            Asmens duomenys, kurių tvarkymas apribotas, yra saugomi. Prieš apribojimo panaikinimą mes Jus informuosime apie tai elektroninių ryšių priemonėmis. Mes taip pat informuosime duomenų gavėjus apie Jūsų prašymu apribotą duomenų tvarkymą, nebent tai būtų neįmanoma ar pareikalautų neproporcingų pastangų. Tokiu atveju Jūsų prašymu, mes pateiksime Jums informaciją apie tokius duomenų gavėjus.

  • Teisė nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys, išskyrus atvejus, kai šie asmens duomenys yra tvarkomi dėl teisėto intereso, kurio siekia duomenų valdytojas arba trečiasis asmuo, kuriam teikiami asmens duomenys, ir jei duomenų subjekto interesai nėra svarbesni

            Jums išreiškus nesutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo, tolesnis duomenų tvarkymas atliekamas tik tuo atveju, jeigu motyvuotai nusprendžiama, kad priežastys, dėl kurių atliekamas asmens duomenų tvarkymas, yra viršesnės už Jūsų interesus, teises ir laisves, arba jeigu Jūsų asmens duomenys yra reikalingi pareikšti, vykdyti ar apginti teisinius reikalavimus.

  • Teisė nesutikti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais

Jūs bet kada turite teisę atsisakyti Jums teikiamų tiesioginės rinkodaros pranešimų, pranešdami mums el. paštu reservations.druskininkai@manahotels.lt arba paspaudę prenumeratos atsisakymo nuorodą iš MANA HOTELS gauto naujienlaiškio apačioje.

  • Teisė atšaukti duotus sutikimus dėl duomenų tvarkymo

            Jūs turite teisę bet kada atšaukti visus savo sutikimus dėl asmens duomenų tvarkymo, kai Jūsų asmens duomenų tvarkymo pagrindas – Jūsų MANA HOTELS pateiktas sutikimas.

  • Teisė reikalauti ištrinti duomenis (teisė „būti pamirštam“)

            Jūs turite teisę reikalauti, kad MANA HOTELS ištrintų su Jumis susijusius asmens duomenis dėl Reglamento 1 dalyje numatytų priežasčių.

            Mes turime teisę atsisakyti tenkinti Jūsų prašymą teisės aktuose nustatytais atvejais, įskaitant, bet neapsiribojant, Reglamento 17 straipsnio 3 dalyje aptartais atvejais.

            Jeigu Jūsų prašymą tenkinsime, o Jūsų asmens duomenys (ištrinti pagal Jūsų prašymą) buvo perduoti duomenų gavėjams, šiuos duomenų gavėjus apie tai informuosime, nebent tai būtų neįmanoma ar pareikalautų neproporcingų pastangų. Jūsų prašymu pateiksime informaciją apie tokius duomenų gavėjus.

            Ši teisė negali būti įgyvendinta, jeigu asmens duomenis privalome saugoti pagal įstatymus.

  • Teisė į asmens duomenų perkeliamumą

            Jūs turite teisę reikalauti, kad Jūsų pateikti asmens duomenys, jeigu jie tvarkomi sutikimo ar sutarties pagrindu, ir jeigu jie tvarkomi automatizuotomis priemonėmis, būtų persiųsti kitam duomenų valdytojui ar perduoti Jums susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu, jeigu tai yra techniškai įmanoma. Kreipdamiesi į mus dėl teisės į duomenų perkeliamumą įgyvendinimo, Jūs turite nurodyti, ar pageidaujate, kad Jūsų asmens duomenys būtų perduoti Jums ar kitam duomenų valdytojui.

            Jei Jūsų prašymą tenkinsime ir Jūs pageidausite, kad duomenys būtų perduoti skaitmeninėje laikmenoje, pateiksime Jums MANA HOTELS tvarkomus Jūsų asmens duomenis vienkartinio įrašymo kompaktiniame diske, pateiktame Jūsų, arba MANA HOTELS vienkartinio įrašymo kompaktiniame diske, Jums kompensuojant šios laikmenos įsigijimo kainą.

            Teisės į duomenų perkeliamumą Jūs neturite tų asmens duomenų atžvilgiu, kurie tvarkomi neautomatiniu būdu susistemintose rinkmenose, pavyzdžiui, popierinėse bylose.

            Jūsų prašymu perkelti asmens duomenys nėra automatiškai ištrinami. Jeigu Jūs to pageidaujate, turi kreiptis į MANA HOTELS dėl teisės reikalauti ištrinti duomenis („teisės būti pamirštam“) įgyvendinimo.

  • Teisė nesutikti, kad duomenų subjektui būtų taikomas tik automatizuotas duomenų tvarkymas, įskaitant profiliavimą

            Jūs turite teisę žinoti ir būti informuotas pagal kokią logiką asmens duomenys tvarkomi automatiškai ir kokios galėtų būti tokio asmens duomenų tvarkymo pasekmės, kai duomenys tvarkomi tik automatizuotu būdu.

            Kai kreipėtės dėl automatizuotu duomenų tvarkymu grindžiamo sprendimo (jei tokius sprendimus MANA HOTELS priimtų Jūsų atžvilgiu) peržiūros, mes atliksime išsamų visų svarbių duomenų, įskaitant ir Jūsų pateiktos informacijos, vertinimą.

  • Teisė dėl asmens duomenų tvarkymo pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ar kompetentingam teismui

            Mūsų veiksmus ar neveikimą, susijusį su duomenų subjekto teisių įgyvendinimu, galite apskųsti Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, adresu A. Juozapavičius g. 6, Vilnius, el. pašto adresas ada@ada.lt, interneto svetainė www.ada.lt, taip pat kompetentingam Lietuvos Respublikos teismui. MANA HOTELS veiksmus ar neveikimą Jūs turite teisę skųsti pats arba per tinkamai įgaliotą atstovą ar ne pelno įstaigą, organizaciją ar asociaciją, atitinkančią Reglamento 80 straipsnio reikalavimus.

  • Teisė į kompensaciją už žalą, patirtą dėl duomenų subjekto teisių pažeidimo

            Dėl Jūsų teisių pažeidimo patyrę materialinę ar nematerialinę žalą, Jūs turite teisę į kompensaciją, dėl kurios priteisimo turite teisę kreiptis į kompetentingą Lietuvos Respublikos teismą.

Kaip galite įgyvendinti savo teises

  • Kreiptis dėl Jūsų, kaip duomenų subjekto, teisių įgyvendinimo Jūs turite teisę žodžiu arba raštu, pateikiant prašymą asmeniškai, paštu ar elektroninėmis priemonėmis šioje Privatumo politikoje nurodytais kontaktais.
  • Jeigu dėl savo teisių įgyvendinimo kreipiatės žodžiu ar prašymas pateiktas raštu asmeniškai, Jūs turite patvirtinti savo tapatybę, pateikdamas asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. To nepadarius, negalėsime priimti Jūsų prašymų ir Jūsų, kaip duomenų subjekto, teisės nebus įgyvendinamos. Ši nuostata netaikoma, jeigu kreipiatės dėl informavimo apie asmens duomenų tvarkymą pagal Reglamento 13 ir 14 straipsnius.
  • Jeigu dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo nusprendėte kreiptis raštu, pateikiant prašymą paštu, kartu su prašymu turite pateikti notaro ar kita teisės aktuose nustatyta tvarka patvirtintą asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
  • Jeigu Jūsų asmens duomenys, tokie kaip vardas, pavardė, yra pasikeitę, kartu turite pateikti dokumentų, patvirtinančių šių duomenų pasikeitimą, kopijas; jeigu jos siunčiamos paštu, tuomet kopijos turi būti patvirtintos notaro ar kita teisės aktų nustatyta tvarka.
  • Jeigu nusprendėte pateikti prašymą elektroninėmis priemonėmis, prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba jis turi būti suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą. Ši nuostata netaikoma, jeigu kreipiatės dėl informavimo apie asmens duomenų tvarkymą pagal Reglamento 13 ir 14 straipsnius.
  • Prašymas įgyvendinti duomenų subjekto teises turi būti įskaitomas, pasirašytas, jame turi būti nurodyti Jūsų vardas, pavardė, adresas ir (ar) kiti kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti ar kuriais pageidaujama gauti atsakymą dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo.
  • Savo teises galite įgyvendinti pats arba per atstovą. Jei nusprendėte savo teises įgyvendinti per atstovą, Jūsų atstovas prašyme turi nurodyti savo vardą, pavardę, adresą ir (ar) kitus kontaktinius duomenis ryšiui palaikyti, kuriais Jūsų atstovas pageidauja gauti atsakymą, taip pat Jūsų vardą, pavardę ir nurodyti kitus duomenis, kurie reikalingi duomenų subjekto tinkamam identifikavimui bei pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
  • Jei mums kiltų abejonių dėl Jūsų tapatybės, duomenų, mes turime teisę prašyti papildomos informacijos, reikalingos ja įsitikinti.
  • Visais klausimais, susijusiais su duomenų subjekto asmens duomenų tvarkymu ir naudojimusi savo teisėmis, Jūs turite teisę kreiptis į MANA HOTELS duomenų apsaugos pareigūną. Kreipiantis į MANA HOTELS duomenų apsaugos pareigūną paštu, rekomenduojame ant voko užrašyti, kad korespondencija skirta MANA HOTELS duomenų apsaugos pareigūnui.
  • Jei Jūs kreipdamiesi į mus nesilaikote šiame skyriuje nurodytos tvarkos, mes informuosime Jus apie tai ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Jūsų kreipimosi gavimo ir nurodysime trūkumus. Jei nurodytų trūkumų neištaisysite ar neinformuosite MANA HOTELS apie priežastis, kodėl nurodyti trūkumai negali būti pašalinti, Jūsų prašymo mes nenagrinėsime.
  • Esant objektyvioms aplinkybėms, dėl kurių nurodyti trūkumai negali būti pašalinti, įvertinę tokias aplinkybes mes galime nuspręsti priimti Jūsų prašymą ir jį nagrinėti.
  • Mes nelaikysime, kad Jūsų prašymas yra su trūkumais, jei kreipdamiesi raštu Jūs nesilaikėte prašymo formos, nurodytos šiame Privatumo politikos skyriuje.

Asmens duomenų daugumo užtikrinimas

            MANA HOTELS įgyvendina tinkamas organizacines ir technines duomenų saugumo priemones, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo (vientisumo ir konfidencialumo principas). Prieigą prie asmens duomenų turi tik tie darbuotojai, paslaugų teikėjai bei įgalioti duomenų tvarkytojai, kuriems ji būtina darbo funkcijoms vykdyti arba paslaugoms teikti.

MANA HOTELS paskyros socialiniuose tinkluose

MANA HOTELS yra sukūrusi ir valdo paskyrą socialiniuose tinkluose LinkedIn, Facebook, Instagram. Visą informaciją, kurią Jūs  pateiksite socialiniuose tinkluose LinkedIn, Instagram ir/ar Facebook (įskaitant pranešimus, laukelių „Like“ ir „Follow“ naudojimą, bei kitą komunikaciją) ar kuri gaunama Jums aplankius MANA HOTELS paskyras socialiuose tinkluose (įskaitant informaciją gaunamą socialinių tinklų valdytojų naudojamų slapukų pagalba), kontroliuoja socialinio tinklo valdytojas. Todėl rekomenduojame perskaityti socialinio tinklo valdytojų privatumo pranešimus ir tiesiogiai susisiekti su jais dėl Jūsų asmens duomenų naudojimo.

            Kaip LinkedIn, Facebook, Instagram paskyrų administratorius, MANA HOTELS parenka atitinkamus nustatymus, atsižvelgdama į savo tikslinę auditoriją ir į veiklos valdymo ir skatinimo tikslus. Socialinio tinklo valdytojas, suteikdamas galimybę sukurti MANA HOTELS paskyrą socialiniame tinkle ir ją administruoti, gali būti apribojęs galimybę keisti tam tikrus esminius nustatymus, ir tokiu būdu MANA HOTELS negali įtakoti, kokią informaciją apie Jus rinks socialinio tinklo valdytojas MANA HOTELS sukūrus paskyrą socialiniame tinkle.

            Visi tokie nustatymai, tiek parinkti MANA HOTELS, tiek nustatyti socialinio tinklo valdytojo, gali turėti įtakos Jūsų asmens duomenų tvarkymui naudojantis socialinės žiniasklaidos priemonėmis, apsilankant MANA HOTELS paskyroje ar skaitant MANA HOTELS pranešimus socialinės žiniasklaidos tinkle. Net, jei Jūs tik žiūrite į MANA HOTELS socialiniuose tinkluose, socialinio tinklo valdytojas gali gauti tam tikrą asmeninę informaciją, tokią kaip, kokiu galiniu įrenginiu Jūs naudojatės ir koks Jūsų IP adresas.

            Paprastai socialinio tinklo valdytojas Jūsų asmens duomenis (net ir tuos, kurie surinkti MANA HOTELS pasirinkus papildomus paskyros nustatymus) tvarko socialinio tinklo valdytojo nustatytais tikslais, remdamasis socialinio tinklo valdytojo privatumo politika. Tačiau Jums naudojantis socialiniu tinklu, bendraujant su MANA HOTELS per socialinį tinklą, apsilankant MANA HOTELS paskyroje socialiniame tinkle ar stebint MANA HOTELS įrašus jame, MANA HOTELS gauna informaciją apie Jus. MANA HOTELS gaunamų duomenų apimtis priklauso nuo MANA HOTELS parinktų paskyros nustatymų, susitarimų su socialinio tinklo valdytoju dėl papildomų paslaugų užsakymo, socialinio tinklo valdytojo nustatytų slapukų.

            LinkedIn socialinio tinklo valdytojas renka informaciją, kokio tipo turinį Jūs matote, ką veikiate LinkedIn socialiniame tinkle, informaciją apie Jūsų išsilavinimą, su kuo bendraujate ir kitą informaciją. Norėdami sužinoti daugiau apie socialinio tinklo Linkedin valdytojo privatumo politiką spauskite čia https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy.

            Facebook socialinio tinklo valdytojas renka informaciją, kokio tipo turinį Jūs matote, ką veikiate Facebook socialiniame tinkle, su kokiais asmenimis bendraujate, kaip dažnai ir kiek laiko su jais bendraujate, kiek esate aktyvūs socialiniame tinkle ir kitą informaciją, įskaitant informaciją apie Jūsų naudojamą galinį įrenginį. Norėdami sužinoti daugiau apie socialinio tinklo Facebook valdytojo privatumo politiką spauskite čia https://www.facebook.com/policy.php.

            Instagram  socialinio tinklo valdytojas renka informaciją, kokio tipo turinį Jūs matote, ką veikiate Instagram socialiniame tinkle, su kokiais asmenimis bendraujate, kaip dažnai ir kiek laiko su jais bendraujate, kiek esate aktyvūs socialiniame tinkle ir kitą informaciją, įskaitant informaciją apie Jūsų naudojamą galinį įrenginį. Norėdami sužinoti daugiau apie socialinio tinklo Facebook valdytojo privatumo politiką spauskite čia https://help.instagram.com/155833707900388

Rezervacijų sistemos

            Apgyvendinimo ir kitas susijusias paslaugas MANA HOTELS Jūs galite užsakyti ne tik naudodamiesi mūsų rezervacijų sistema, tačiau ir naudodamiesi išorinėmis rezervacijų sistemomis, tokiomis, kaip www.booking.com ir pan.

            MANA HOTELS gali gauti Jūsų užsakymus, pateiktus per tokias išorines rezervacijų sistemas, tačiau išorinėse rezervacijų sistemose Jūsų teikiami asmens duomenys pirmiausia yra tvarkomi šių išorinių rezervacijų sistemų valdytojų. Mes neatsakome už tai, kaip Jūsų asmens duomenys yra tvarkomi išorinių rezervacijų sistemų valdytojų. Todėl, prieš pateikiant bet kokius duomenis išorinėse rezervacijų sistemose, rekomenduojame išsamiai susipažinti su išorinių rezervacijų sistemų valdytojų asmens duomenų privatumo politika.

Internetinės apžvalgos

            Mes vertiname Jūsų atsiliepimus internetinėse apžvalgose (pvz., „TripAdvisor“, „Google“), tačiau atkreipiame Jūsų dėmesį, kad internetinėse apžvalgose Jūsų teikiami asmens duomenys yra tvarkomi internetinių apžvalgų valdytojų. Mes neatsakome už tai, kaip Jūsų asmens duomenis tvarko internetinių apžvalgų valdytojai. Todėl prieš pateikiant bet kokius duomenis ar rašant atsiliepimus internetinėse apžvalgose, rekomenduojame išsamiai susipažinti su internetinių apžvalgų valdytojų asmens duomenų privatumo politika.

Slapukai

            Siekiant pagerinti lankymąsi, naudojami slapukus (angl. cookies) – nedidelės tekstinės informacijos dalelės, kurios automatiškai sukuriamos naršant Svetainėje ir yra saugomos kompiuteryje ar kitame galiniame įrenginyje.

            Slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti patogesnį naršymą Svetainėje, teikti pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie mūsų Svetainės naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti tiek Svetainę, tiek ir teikiamas paslaugas, išsaugoti Jūsų užbaigtas ar nebaigtas rezervacijas, kad galėtumėte prie jų vėliau sugrįžti. Slapukai leidžia MANA HOTELS teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį). Jeigu MANA HOTELS Svetainėje yra nuorodos į kitas svetaines (įskaitant ir išorines rezervacijų sistemas ar internetines apžvalgas), kurios taip pat naudoja slapukus, jie čia neapibūdinti.

            Kai įrašomi funkciniai, stebėjimo, reklaminiai slapukai ir (ar) trečiosios šalies slapukai, mes prašome Jūsų sutikimo. Kai įrašomi būtinieji slapukai, juos naudojame teisėto intereso pagrindu ir Jūsų sutikimo dėl tokių slapukų įrašymo neprašome.

            Jei Jūsų sutikimą gavome, ateityje pakartotinai naudojant tą patį slapuką tuo pačiu tikslu sutikimo dar kartą neprašysime. Tai galioja ir trečiųjų šalių naudojamų slapukų atžvilgiu.

Detalesnė informacija apie socialiniame tinkle LinkedIn naudojamus slapukus pateikta čia https://www.linkedin.com/legal/cookie-policy.

Detalesnė informacija apie socialiniame tinkle Facebook naudojamus slapukus pateikta čia https://www.facebook.com/policies/cookies/

Detalesnė informacija apie socialiniame tinkle Instagram naudojamus slapukus pateikta čia https://privacycenter.instagram.com/policies/cookies/

            Jeigu nesutinkate, kad į Jūsų kompiuterį ar į kitą galinį įrenginį būtų įrašomi slapukai, tuo atveju, kai prašome Jūsų sutikimo dėl slapukų įrašymo, Jūs galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir išjungti visus slapukus arba įjungti/išjungti juos po vieną. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad kai kuriais atvejais tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų interneto Svetainės funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie Svetainės. Išsamesnė informacija pateikta adresu AllAboutCookies.org arba www.google.com/privacy_ads.html.

Statistika

            Svetainės lankytojų statistika analizuojama Google Analytics pagalba. Informacija, surinkta Google Analytics slapukų apie Jūsų Svetainės naršymo istoriją, gali būti perduodama ir saugoma serveriuose, esančiuose už Europos Sąjungos ribų.

Atkreipiame dėmesį, kad kreipdamiesi į mus su užklausa, Jūs išreiškiate savo valią, kad MANA HOTELS kreiptųsi į Jus dėl Jūsų užklausos.

MANA HOTELS gali savo nuožiūra keisti šią Privatumo politiką, kuri įsigalioja nuo jos paskelbimo Svetainėje https://manahotels.lt. Pakeitę šios Privatumo politikos nuostatas, nedelsiant jas paskelbsime savo internetinėje svetainėje.

Įsigaliojimo data: 2024-06-01

 

            Dėkojame, kad renkatės MANA HOTELS viešbučius. Esame įsipareigoję saugoti jūsų asmens duomenis ir privatumą.

Užsakymo atšaukimas

Pateikite reikiamą informaciją, kur turėtų būti grąžintas Jūsų sumokėtas avansas. Grąžinamos sumos dydis priklauso nuo viešbučio rezervavimo taisyklėse numatytų sąlygų.

Rezervacijos atšaukimas

Įveskite el. pašto adresą su kuriuo buvo atlikta rezervacija.

Pranešimas

Rezervacijų galiojimo laikas netrukus baigsis

Jei norite pratęsti rezervacijų galiojimą spauskite mygtuką "Pratęsti", jei norite atšaukti rezervaciją - "Atšaukti".

Kontaktų forma

Jūsų pasirinktu periodu šio kambario tipo nėra. Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime ir pasiūlysime alternatyvų variantą.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau

Informacija apie slapukų naudojimą

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies), Pateikiame Jums informaciją apie tai, kaip ir kam slapukai naudojami ir kaip jums apsispręsti, ar slapukus palikti, ar pašalinti. Kas yra slapukas? Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli tekstinės informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti naudotojų poreikiams pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį). Slapukų būna skirtingų: laikinieji slapukai (arba seanso slapukai) – pašalinami, kai užveriama naršyklė; nuolatiniai slapukai – nepašalinami ir lieka tol, kol pašalinami aktyviais veiksmais arba kol baigiasi jų galiojimas. Kaip pašalinti slapuką? Daugelis naršyklių yra nustatytos taip, kad automatiškai priimtų slapukus. Galite naršyklėje slapukus išjungti, bet žinokite, kad jeigu taip padarysite, galite netekti galimybės naudotis daugybe funkcijų, kurios būtinos, kad interneto svetainė veiktų kaip dera. Jeigu jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos apie tai, kaip išjungti slapukus per naršyklės nuostatas ir kaip pašalinti slapukus, kurie jau yra jūsų kompiuteryje. Kad pašalintumėte slapukus iš mobiliojo telefono, turėsite pasiskaityti telefono naudojimo instrukciją. Slapukų tipai Būtinieji slapukai: tokie slapukai yra būtini tam, kad galėtumėte žvalgytis po interneto svetainę ir naudotis jos funkcijomis, tokiomis kaip prieiga prie saugių interneto svetainės sričių. Be šių slapukų negalėtų būti jūsų pageidaujamos paslaugos, pavyzdžiui, pirkimo internetu. Veikimą gerinantys slapukai: šie slapukai renka informaciją apie tai, kai naudotojai naudojasi tam tikra interneto svetaine, pavyzdžiui, kurie puslapiai lankomi dažniausiai ir ar lankytojai iš tinklalapių gauna klaidų pranešimų. Šie slapukai nerenka informacijos, leidžiančios atpažinti svetainės lankytoją. Visa šių slapukų renkama informacija yra bendrojo pobūdžio, todėl anoniminė. Ji naudojama tik svetainės veiklai pagerinti. Funkciniai slapukai: šie slapukai leidžia interneto svetainei įsiminti jūsų pasirinktus dalykus (tokius, kaip jūsų vardas, kalba ar regionas) ir pasiūlyti patobulintas, jums asmeniškai pritaikytas funkcijas. Šių slapukų renkamą informaciją galima padaryti anoniminę, be to, jie negali stebėti jūsų naršymo veiklos kitose interneto svetainėse. Tiksliniai arba reklaminiai slapukai: šie slapukai naudojami tam, kad rodytų reklaminius skelbimus, kurie turėtų būti įdomūs būtent jums ir atitikti jūsų interesus. Jie taip pat naudojami tam, kad tam tikras reklamas matytumėte tik tam tikrą kartų skaičių ir kad padėtų matuoti reklaminės kampanijos efektyvumą.

Slapuko pavadinimasSlapuko paskirtisSukūrimo momentasGaliojimo laikas Naudojami duomenys
XSRF-TOKENAplikacijos saugumui padidinti.Įeinant į svetainę2 valandos
laravel_sessionSesijos slapuko sugeneravimasĮeinant į svetainęIki svetainės lango uždarymoPHP sesijos identifikatorius
_gaGoogle AnalyticsĮeinant į svetainę2 metai
_gidGoogle AnalyticsĮeinant į svetainę4 metai
agree_with_cookiesPažymi, kad vartotojas sutiko su slapukų naudojimu.Paspaudus sutinku mygtuką.4 metai
extend_reservation_inSaugo laiką iki rezervacijos pabaigosSukūrus kambario rezervaciją.1 dieną

Keisti slapukų nustatymus